Doporučujeme Vám kontaktovat nás v co největším předstihu, kdy pro Vás máme možnost získat nejpříznivější ceny letenek i ubytování. Toto platí obzvláště u velmi exponovaných termínů přes Vánoce, Nový rok, Velikonoce a v Asii i přes čínský nový rok.
Rozhodnete-li se nám zaslat Vaši poptávku, chtěli bychom Vás poprosit o uvedení co nejvíce informací, které nám pomohou maximálně poznat Vaše požadavky a představy o dovolené (včetně délky pobytu, kategorie hotelu, rozpočtu atd). Důležitá jsou také jména všech účastníků a u dětí také datum narození. Pokud budeme mít v něčem nejasnosti, budeme Vás obratem kontaktovat.
Příprava nabídky:
Ve chvíli, kdy k nám dorazí Vaše poptávka, Vám její přijetí potvrdíme písemně. Od teď začíná naše práce. Co nejdříve Vám zpracujeme požadovanou nabídku včetně několika variant ubytování. Doba zpracování se někdy může lišit v závislosti na tom, zda pro Vás speciálně vyžadujeme lepší ceny nebo je poptávka náročnější a vyžaduje více alternativ. O tomto Vás samozřejmě budeme informovat.
Po zaslání naší první nabídky se může stát, že Vám některé aspekty stále nebudou vyhovovat nebo se Vaše podmínky pro vycestování změnily (datum odletu atd). V takovém případě nás prosím opět kontaktujte se specifikací Vašich nových požadavků. Velmi rádi Vám nabídku přepracujeme až do finální podoby, kterou si budete přát.
Před odletem a během pobytu:
Přibližně 10-7 dní před odletem Vás budeme kontaktovat ohledně předání Všech potřebných dokumentů pro vycestování. Budeme pro Vás mít připraveny letenky,pokyny na cestu,vouchery na objednané služby, případněpojištění, informace o destinaci s nabídkou možných výletů a další materiály dle jednotlivých destinací.
„Nezapomeňte, že jsme Vám stále kdykoliv k dispozici pro zodpovězení Vašich dotazů spojených s Vaší dovolenou."
Odbavení na letišti již probíhá individuálně, kdy si odbavíte Vaše zavazadla a následně projdete pasovou kontrolou až k bráně (Gate), odkud odlétá Vaše letadlo.
Po příletu Vás hned na letišti zpravidla (pokud máte objednáno) očekává zástupce našeho zahraničního partnera (delegát), který Vám zajistí transfer do hotelu a pomůže při Check-in na hotelu.
Na ubytování, stravování a další hotelové služby máte dle platných mezinárodních standardů nárok až po 14:00 hodině (nebo déle). Na požádání je možné uschovat zavazadla do doby, než bude Vás pokoj připraven. Po ubytování doporučujeme všechny cenné věci uzamknout do trezoru.
Pokud by se během pobytu stala jakákoliv nepříjemnost, jsme stále připraveni Vaši situaci řešit osobně nebo prostřednictvím českého delegáta (ve vybraných destinacích).
Po návratu:
Po návratu z dovolené Vám s dovolením ještě jednou zavoláme, abychom se ujistili, že vše proběhlo dle Vašich představ a požadavků.